Taisyklės ir sąlygos
Elektroninės
parduotuvės www.stratum.lt prekių
pardavimo sąlygos (Prekybos taisyklės)
Šios bendrosios elektroninės parduotuvės
www.stratum.lt prekių pardavimo sąlygos (toliau
– Prekybos taisyklės) nustato:
UAB „In Public“, įmonės kodas 300500186,
priklausančios elektroninės parduotuvės www.stratum.lt prekių ir paslaugų įsigijimo tvarką ir sąlygas.
1. Bendrosios nuostatos
1.1 Šios Prekybos taisyklės yra skirtos suteikti
informaciją apie UAB „In Public“ (toliau – Pardavėjo) teikiamas paslaugas ir
parduodamas prekes elektroninėje parduotuvėje www.stratum.lt bei išdėstyti fiziniams
ir juridiniams asmenims (toliau – Pirkėjams), įsigyjantiems prekes ar paslaugas
(toliau – Prekes), taikomas Prekių, parduodamų šioje elektroninėje
parduotuvėje, pardavimo sąlygas.
1.2 Šios Taisyklės yra taikomos sudarant
bet kokias sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo
(„Sutartis“). Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą elektroninėje
parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad
jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas
užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika,
o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra
negalimas.
1.3 Pirkėjas yra skatinamas
atsispausdinti šias Taisykles ateities reikmėms.
1.4 Taip pat informuojame, kad šios
Taisyklės gali būti keičiamos 6 dalyje nustatyta tvarka. Kiekvieną kartą
užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas būtų
įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu atveju, bus
daromas užsakymas. Šios Taisyklės patvirtintos 2020 03 01.
1.5 Šios Taisyklės ir bet kokios
Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos tik lietuvių kalba.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1 Šios Taisyklės yra taikomos
įsigyjant Prekes adresu www.stratum.lt. Pardavėjas yra UAB „In Public“, Lietuvos
bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti pagal Lietuvos Respublikos
įstatymus, juridinio asmens kodas 300500186, registracijos adresas Lėvens g.
21, Piniava, Panevėžio rajonas. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, registro
tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras. Pardavėjo PVM mokėtojo kodas
LT10001916719.
2.2 Daugiau informacijos apie Pardavėją
pateikiama www.stratum.lt, skiltyje
„Apie mus“.
2.3 Pardavėjo kontaktinė informaciją
pateikiama www.stratum.lt, skiltyje „Kontaktai“.
3. Prekės
3.1 Elektroninėje parduotuvėje
pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad
Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo
tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai
atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis
nuo jų atvaizdų.
3.2 Prekių įpakavimas gali skirtis nuo
to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose elektroninėje parduotuvėje.
3.3 Nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip,
visos Prekės, pateikiamos elektroninėje parduotuvėje, yra prieinamos. Tuo
atveju, jeigu užsakytos Prekės nebelieka, Pirkėjas yra nedelsiant apie tai
informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis ir tokios Prekės
užsakymo vykdymas yra nutraukiamas.
4. Asmens duomenų tvarkymas
Bendrovė
gali rinkti ir tvarkyti šią informaciją apie Asmenis: informaciją, kurią
Asmenys nurodo pildydami formas elektroninėje parduotuvėje, adresu www.stratum.lt. Ši informacija apima informaciją, teikiamą
pildant registracijos formą, registruojantis elektroninėje parduotuvėje,
teikiant užsakymą, prenumeruojant naujienas, siunčiant pranešimus sistemoje ar
kreipiantis dėl papildomų paslaugų suteikimo ar pranešant apie elektroninės
parduotuvės sutrikimus. Bendrovė taip pat gali paprašyti užpildyti tam tikras
formas, tam, kad Asmuo galėtų dalyvauti Bendrovės organizuojamuose konkursuose,
akcijose bei žaidimuose; susirašinėjimą tarp Asmenų ir Pardavėjo; duomenis,
susijusius su sandoriais, sudaromais elektroninėje parduotuvėje bei Asmenų
užsakymų įvykdymu; duomenis apie Asmenų
naršymo elektroninėje parduotuvėje istoriją ir su tuo susijusius duomenis; Asmenų
IP adresus.
5. Pirkimo pardavimo sutarties
sudarymas
5.1 Elektroninėje parduotuvėje, adresu www.stratum.lt prekes įsigyti gali Pirkėjai:
(a) fiziniai asmenys, kuriems jau sukako 18
(aštuoniolika) metų;
(b) fiziniai asmenys, kuriems yra nuo 14 (keturiolikos)
iki 18 (aštuoniolikos) metų, jeigu yra gavę tėvų ar globėjų sutikimą, išskyrus
tuos atvejus, kai jie disponuoja asmeninėmis lėšomis;
(c) juridiniai asmenys.
5.2 Asmuo, patvirtindamas šias
Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje elektroninėje
parduotuvėje.
5.3 Pardavėjo nustatyta Prekių užsakymo
tvarka suteikia Pirkėjui galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidas, prieš
teikiant galutinį užsakymą. Rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai perskaitytų ir
patikrintų teikiamą užsakymą, kiekviename užsakymo teikimo etape.
5.4 Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje suformavęs
Prekių krepšelį, nurodęs Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir
pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs
su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
5.5 Pirkėjui pateikus užsakymą, jam
išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
5.6 Paruošus užsakymą, Pardavėjas
patvirtina užsakymą, išsiųsdamas Pirkėjui elektroninį laišką, patvirtinantį,
kad Prekės išsiųstos Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui prekybos vietoje, priklausomai
nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas.
5.7 Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
sudaryta Sutartis (užsakymas) yra registruojama ir saugoma elektroninės
parduotuvės duomenų bazėje.
5.8 Sudarydamas Sutartį Pirkėjas
sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiama
užsakymo elektroninė PVM sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis. Sąskaita
faktūra siunčiama el. paštu darbo dienomis per 3 (tris) darbo dienas nuo
momento, kai Pirkėjas atsiima Prekes ar Pardavėjas perduoda Prekes kurjeriui
(jei Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis kurjerio paslaugomis). Pažymėtina,
kad PVM sąskaita faktūra išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių
atsiėmimo (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas)
dienos data.
5.9 Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi
galimybės parduoti Prekę, pavyzdžiui, dėl to, kad Prekės nėra sandėlyje, dėl
to, kad Prekė nebėra parduodama arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje
parduotuvėje pateikiama kaina, kaip tai nurodyta šių Taisyklių 9.5 punkte,
Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis ir
užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už
Prekę, Pardavėjas, grąžins sumokėtas sumas per 14 kalendorinių dienų.
6. Teisė keisti taisykles
6.1 Pardavėjas pasilieka teisę keisti
šias Taisykles, įskaitant, bet neapsiribojant, dėl:
(a) apmokėjimo sąlygų keitimo;
(b) taikytinų teisės aktų pakeitimų.
6.2 Kiekvieną kartą užsisakant Prekes,
Sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarymo tikslais, galios tuo metu
galiojanti Taisyklių redakcija.
6.3 Kiekvieną kartą pasikeitus
Taisyklėms, remiantis šiuo Taisyklių 6 punktu, Pardavėjas informuos Pirkėją ir
praneš apie tai, nurodydamas, kad Taisyklės buvo pakeistos ir jų pakeitimo data
bus pateikiama šių Taisyklių 1.4 punkte.
7. Sutarties atsisakymas ir pinigų
grąžinimas
7.1 Pirkėjas turi teisę, nenurodęs
priežasties, atsisakyti Sutarties per šių Taisyklių 7.3 punkte nurodytą laikotarpį.
Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas minėtu laikotarpiu persigalvojęs ar dėl kitų
priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, turi teisę pranešti Pardavėjui apie
savo sprendimą, atsisakyti Sutarties, grąžinti Prekę Pardavėjui ir susigrąžinti
sumokėtus pinigus.
7.2 Minėta atsisakymo teisė netaikoma
Sutartims dėl:
(a) pagal specialius Pirkėjo nurodymus
pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos
atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl Prekių,
kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
(b) greitai gendančių Prekių ar Prekių,
kurių galiojimo laikas yra trumpas;
(c) supakuotų Prekių, kurios buvo
išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos
apsaugos ar higienos priežasčių;
(d) Prekių, kurios po pristatymo dėl savo
pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
7.3 Pirkėjo teisė atsisakyti Sutarties
atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos, kaip ji yra apibrėžta Taisyklių 5
dalyje. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės perdavimo jam
atsisakyti Sutarties, grąžinti Prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus
pinigus.
7.4 Pirkėjas, pageidaudamas atšaukti
Sutartį, turi atsiųsti Pardavėjui pateikti aiškų pranešimą, kuriame būtų
išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas
nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
7.5 Prekės grąžinamos „Stratum.lt“ prekybos ir sandėliavimo vietose.
7.6 Pirkėjui, atšaukusiam Sutartį,
grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, jeigu
prekė dar nebuvo pristatyta. Pristatytų
Prekių grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos, o Prekių pristatymo atgal į sandėlį išlaidas padengia Pirkėjas. Gavęs Prekes ir
įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14
(keturiolika) dienų nuo raštiško pranešimo apie Sutarties atsisakymą gavimo,
atsižvelgiant į Taisyklių 7.13 punkto nuostatas. Jei grąžinama tik dalis
Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to
paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei
tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik
apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Aktualūs pristatymo paslaugų tarifai
pateikiami www.stratum.lt skiltyje „Prekių pristatymas“. Tuo atveju, jeigu
Prekė grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, taikomos šių Taisyklių 7.12 punkto
nuostatos.
7.7 Teise grąžinti Prekes Pirkėjas gali
pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas Prekės grąžinimui
nustatytas terminas ir jei Prekę bus įmanoma grąžinti į pirminę būklę.
7.8 Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su Preke) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti grąžinamos ir už Prekę gautos dovanos.
7.9 Tais atvejais, kai Pirkėjas nori gražinti specialiu užsakymu gamintas ir/ar fasuotas Prekes, gamybos/fasavimo išlaidos negražinamos. Pirkėjui nusprendus gražinti Prekes, fasuotas į didmaišius arba pakrautas į savivartį, taikomas 15 EUR (be PVM) administracinis mokestis.
7.10 Pirkėjas atsako už Prekės vertės
sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant Taisyklių 7.8 p. nurodytus atvejus),
atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui
nustatyti. T. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui
grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.
7.11 Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą
faktūrą (jos numerį) arba, tuo atveju, jeigu PVM sąskaita faktūra nėra
išrašoma, kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo
numerį.
7.12 Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės
kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti Prekę į kokybišką arba grąžinti
Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo išlaidas,
atsižvelgiant į 7.6 p. nuostatas dėl dalies Prekių grąžinimo.
7.13 Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į
Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame
banke. Tais atvejais, kai Prekės grąžinamos į „Stratum.lt“ prekybos vietas, grąžinamos sumos gali būti išmokamos
grynaisiais.
7.14 Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 7.7 ir 7.8 punktams.
7.15 Tuo atveju, jeigu Prekės buvo
pristatytos Pirkėjui, po Sutarties atšaukimo:
(a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti
Prekes Pardavėjui;
(b) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui.
7.16 Pirkėjas visais atvejais turės teises,
kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos
teisės aktai. Grąžinimo taisyklės, nurodytos šioje 7 ar kitose Taisyklių dalyse
nedaro jokios įtakos šių teisių egzistavimui.
8. Pristatymas
8.1 Pristatomų Prekių suma turi būti ne
mažesnė nei minimali Prekių krepšelio suma, kurios aktualus dydis pateikiamas
skiltyje „Prekių pristatymas“.
Pristatymas į namus
8.2 Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo
sąskaita pristato transporto įmonė.
8.3 Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas
Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių
pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio
ir kainos. Aktualūs pristatymo išlaidų dydžiai pateikiami skiltyje „Prekių
pristatymas“. Pirkėjas užtikrina, kad jo
nurodytu adresu Prekes fiziškai bus įmanoma pristatyti, pristatymo keliai yra
transporto eismui tinkamos kokybės ir pravažumo. Paaiškėjus, kad privažiavimas ir/ar iškrovimo vieta nėra tinkama saugiau iškrauti Prekes, Pardavėjas gali pakartotinai organizuoti prekių iškrovimą už papildomą mokestį.
8.4 Prekių užnešimo paslaugos užsakomos
atskirai iki apmokėjimo už Prekes. Prekės užnešimo paslaugas apmoka Pirkėjas.
Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės užnešimo paslaugas apmoka
Pardavėjas. Aktualūs užnešimo paslaugų kainų dydžiai pateikiami skiltyje
„Prekių pristatymas“.
8.5 Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki
planuojamos pristatymo dienos, nurodytos 5.6 punkte nurodytame pranešime apie
išsiuntimą, išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai
(kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 16 dalyje).
8.6 Įprastai Prekės pristatomos Pirkėjo
nurodytu adresu, skiltyje „Prekių pristatymas“ nurodytais terminais. Pardavėjas
negarantuoja, kad Prekės visais atvejais bus pristatytos per šiame punkte
nurodytą terminą, ypač jei užsakomų Prekių nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekės
pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją
(tiesa, šiuo atveju, taikoma papildoma priemoka, nurodyta skiltyje „Prekių
pristatymas“).
8.7 Užsakius daugiau negu vieną Prekę,
jos gali būti pristatytos skirtingu metu, kadangi yra gabenamos iš skirtingų
sandėlių. Už tai papildomas transporto mokestis nėra taikomas. Šis
8.8 Pristatymas laikomas įvykdytu, kai
Prekės pristatomas Pirkėjo nurodytu adresu.
8.9 Nuosavybės teisė į Prekę pereina
Pirkėjui nuo momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui.
8.10 Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar,
atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės
atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę.
8.11 Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą,
Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos
nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas
kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų
siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
8.12 Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį,
Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios
organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame
pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje
siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba
popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma
priešingai.
8.13 Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo
nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į
tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs
Prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės
nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos
Prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
8.14 Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas
privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo
pristatymo informaciją.
8.15 Priimant Prekes būtina pateikti
galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų tinkamai
identifikuotas Pirkėjas. Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės
pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.16 Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika)
dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, kokybę,
asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą
neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad
Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas
ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
9. Prekių kaina ir pristatymo
išlaidos
9.1 Prekių kainos bus tokios, kokios yra
nurodytos elektroninėje parduotuvėje. Pardavėjas deda visas protingas pastangas
tam, kad užtikrintų, kad Prekių kainos, tuo metu, kai Pirkėjas pateikinėja
užsakymą, būtų teisingos. Jeigu Pardavėjas pastebi, kad Prekių kainose yra
netikslumų, taikomas šių Taisyklių 9.5 punktas.
9.2 Prekių kainos gali keistis, tačiau
tokie pasikeitimai neturės įtakos jau sudarytoms Sutartims.
9.3 Prekių kainos pateikiamos įskaitant
PVM (ten, kur jis taikomas) tokio dydžio, kuris taikomas konkrečiu metu
Lietuvos Respublikoje. Tuo atveju, jeigu PVM dydis keistųsi laikotarpiu nuo
užsakymo dienos iki pristatymo dienos, kaina gali keistis, atsižvelgiant į PVM
dydžio pasikeitimą, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas už Prekes visiškai
atsiskaitė prieš įsigaliojant PVM dydžio pakeitimui. Pardavėjas apie tokį
kainos pasikeitimą raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui
įsigyti Prekę už kainą, pakoreguotą, atsižvelgiant į pasikeitusį PVM dydį arba
atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo
atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Pirkėju nepavyksta susisiekti jo nurodytais
kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Pirkėjas apie tai
informuojamas raštu.
9.4 Prekių kainos neapima pristatymo
išlaidų. Pristatymo išlaidų dydis nurodomos elektroninėje parduotuvėje gali
keistis. Aktualūs pristatymo išlaidų dydžiai pateikiami skiltyje „Prekių
pristatymas“.
9.5 Atsižvelgiant į tai, kad Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje pateikiamas platus Prekių asortimentas, nepaisant visų protingų Pardavėjo pastangų, lieka galimybė, kad dalis Prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas nustato, kad pateikta Prekių kaina yra klaidinga, Pardavėjas apie tai raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti Prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas. Tuo atveju, jeigu Pirkėjo nepavyksta pasiekti jo nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Pirkėjas yra apie tai informuojamas raštu. Pažymėtina, kad jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Pirkėjas pagrįstai galėjo atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, Pardavėjui nekyla pareigos parduoti Pirkėjui Prekes neteisinga (mažesne) kaina.
9.6. Ypatingais atvejais, Pirkėjui pageidaujant, Pardavėjas gali paruošti specialias Prekių ir jų pristatymo kainas komercinio pasiūlymo forma. Kainos, pateiktos raštu ar žodžiu, galioja 10 kalendorinių dienų, jeigu pasiūlyme nenurodyta kitaip. Praėjus šiam terminui Pardavėjas neįsipareigoja laikytis pateiktų kainų ir gali jas perskaičiuoti iš naujo.
9.7. Prekės, parduodamos su nuolaida, gali būti fasuotos kitokiose, nei įprasta, pakuotėse. Didžioji dalis Prekių sandėliuojamos lauko sąlygomis, o plastikiniai maišeliai dėl UV spindulių poveikio gali pradėti plyšti. Tokiu atveju, produkcija gali būti pakartotinai supakuojama į papildomą maišelį, ir Prekės pakuotė gali iš dalies netekti savo estetinės išvaizdos. Prekės (skaldos) išvaizdai ir fizinėms savybėms tai įtakos neturi. Pirkdamas Prekę su nuolaida, Pirkėjas sutinka, kad Prekė gali būti pristatoma sufasuota ne gamyklinėje pakuotėje.
10. Apmokėjimas
10.1 Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti
naudodamasis elektronine bankininkyste;
10.2 Juridiniams asmenims taip pat
suteikiama galimybė atsiskaityti bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą,
nurodomą Pirkėjui siunčiamoje išankstinėje PVM sąskaitoje faktūroje, mokėjimo
paskirtyje nurodant Pirkėjui suteiktą užsakymo numerį.
10.3 Pirkėjui pasirinkus 10.1 punkte
nurodytą atsiskaitymo būdą, Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą
Pirkėjo banke ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo mygtuko
„Užsakyti“ paspaudimo. Per šį terminą nepatvirtinus mokėjimo pavedimo,
Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti Sutartį ir
anuliuoti užsakymą.
10.4 Pirkėjo pasirinktos Prekės
rezervuojamos Pardavėjo sistemoje bei Pardavėjas ima vykdyti užsakymą kai
Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie atliktą mokėjimą už
pasirinktas Prekes arba, 10.2 punkte nurodytu atveju, Pirkėjui atsiųntus
bankinio pavedimo kopiją;
11. Pirkėjo pareigos
11.1 Pirkėjas įsipareigoja registracijos
formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus registracijos
formoje nurodytiems duomenims, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
11.2 Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir
teisingai naudotis elektronine parduotuve, nekenkti jos darbui ar stabiliam
veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be
išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę
naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo
nuostolius.
11.3 Pirkėjas privalo sumokėti už
užsisakytas Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
11.4 Nepaisant pareigų, numatytų kituose Taisyklių punktuose, Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę, apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
11.5 Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose
Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
12. Gamintojo garantija
Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms Prekėms gali būti suteikiama gamintojo garantija. Informacija apie ją ir taikytinos sąlygos yra pateikiamos prie Prekių pridedamoje gamintojo garantijoje.
13. Pardavėjo pareigos
13.1 Pardavėjas įsipareigoja:
(a) dėti pastangas sudarant sąlygas
Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis;
(b) gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo
asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka.
13.2 Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų
šiose Taisyklėse prisiimtų reikalavimų.
14. Prekės kokybė
14.1 Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę
(įstatyminė kokybės garantija). Pardavėjas skirtingoms Prekių rūšims suteikia
tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir
kitos sąlygos nurodomi tokių Prekių aprašymuose.
14.2 Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos
Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis šiose Taisyklėse įtvirtinta tvarka
ir atsižvelgiant į taikytinų Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
14.3 Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl
nekokybiškos ar nepilnos komplektacijos Prekės, tai padaryti gali elektroniniu
paštu info@stratum.lt.
14.4 Teikdamas pretenziją Pirkėjas turi
pridėti Prekės įsigijimo PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį) arba, tuo atveju,
jeigu PVM sąskaita faktūra nėra išrašoma, kitą Prekės pirkimą iš Pardavėjo
patvirtinantį dokumentą bei nurodyti tokią informaciją:
(a) Prekės užsakymo numerį;
(b) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos
nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
(c) Prekės pakuotės nuotrauką;
(d) aprašyti Prekės broko, gedimo požymius
ar įvardyti trūkstamą dalį.
14.5 Teikdamas skundą Pirkėjas turi
nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
(a) Pardavėjui neatlygintinai per protingą
terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
(b) atitinkamai sumažinant pirkimo kainą;
(c) pakeičiant Prekę analogiška tinkamos
kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado
dėl Pirkėjo kaltės;
(d) grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir
atsisakant Sutarties, kai netinkamos kokybės Prekės yra esminis užsakymo
pažeidimas.
14.6 Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas
pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų.
15. Atsakomybė
15.1 Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus
naudojantis elektronine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, už
registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę
už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo
ar netikslumo.
15.2 Užsiregistravęs elektroninėje
parduotuvėje Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba)
perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu elektroninės parduotuvės teikiamomis
paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie elektroninės
parduotuvės per Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas tokį asmenį laiko
Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus
elektroninėje parduotuvėje.
15.3 Pardavėjas, tiek kiek tai
neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios
atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas,
neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino
su šiomis Taisyklėmis ir kitais šiose
Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
15.4 Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos
elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies nuostatas, Pirkėjas ir
Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas
prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi
Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje
įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę
galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodymo
priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės
parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi
tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais
būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar
jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti
sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat
nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės
duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo
atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą
atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
15.5 Už Sutarties, sudarytos naudojantis
elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka.
15.6 Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia
šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo patirtą žalą ar
nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė. Žala
arba nuostoliai laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Pardavėjo
pažeidimo pasekmė arba jeigu tokią žalą ar nuostolius Pardavėjas ir Pirkėjas
suvokė, sudarydami Sutartį.
15.7 Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių perpardavimo tikslais, jeigu
su Pardavėju nėra sudaręs atskiro susitarimo dėl Prekių perpardavinėjimo. Kitu
atveju Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo
nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės.
15.8 Pardavėjas neatsako už kitų įmonių
tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į šiuos
tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
16. Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai
16.1 Pardavėjas nebus atsakingas už
Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymo arba pavėluoto
įvykdymo, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl Pardavėjo
nekontroliuojamų įvykių, kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 16.2 punkte.
16.2 Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis
reiškia bet kokį veiksmą ar įvykį, kurio Pardavėjas pagrįstai negali
kontroliuoti.
16.3 Tuo atveju, jeigu įvyksta Pardavėjo
nekontroliuojamas įvykis, kuris daro įtaką tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų
pagal Sutartį vykdymui:
(a) Pardavėjas nedelsdamas informuos
Pirkėją;
(b) Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš
Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus
pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo
nekontroliuojami įvykiai daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas
suderins naują pristatymo datą po Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių pabaigos.
17. Informacijos siuntimas
17.1 Taisyklėse vartojama sąvoka „raštu“
apima ir elektroninius laiškus.
17.2 Pirkėjas, siekdamas susisiekti su
Pardavėju raštu arba tuo atveju, jei Taisyklėse numatyta Pirkėjo pareiga
susisiekti su Pardavėju raštu, siunčia Pardavėjui elektroninį laišką adresu info@stratum.lt.
Pardavėjas Pirkėją apie pranešimo gavimą informuos raštu (dažniausiai – elektroninio
pašto laišku). Sutarties atsisakymo tikslu, Pirkėjo kreipimosi į Pardavėja
tvarka numatyta šių Taisyklių 7 dalyje.
17.3 Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
18. Kitos nuostatos
18.1 Bet kokiai Sutarčiai, sudaromai tarp
Pardavėjo ir Pirkėjo yra taikomos šios Taisyklės kartu su dokumentais, aiškiai
nurodytais juose. Bet kokie nukrypimai nuo šių Taisyklių galioja tik tuo
atveju, jeigu jie yra įforminami rašytiniu dokumentu.
18.2 Pirkėjas, vadovaujantis Lietuvos
Respublikos teisės aktais, turi tam tikras teisės, susijusias su netinkamos
kokybės Prekėmis. Jokia šių Taisyklių nuostata neturėtų būti interpretuojama
kaip suvaržanti ar apribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.
18.3 Pardavėjas turi teisę perleisti savo
teises ir pareigas pagal Sutartį trečiajam asmeniui ar asmenims, tačiau toks
teisių ir pareigų perleidimas neturės jokios įtakos Pirkėjo teisėms bei
Pardavėjo įsipareigojimams pagal šias Taisykles. Tokio perleidimo atveju
Pardavėjas informuos Pirkėją, pateikdamas informaciją apie perleidimą elektroninėje
parduotuvėje.
18.4 Pirkėjas neturi teisės perleisti ar
perduoti visų ar dalies teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių Taisyklių,
trečiajam asmeniui ar asmenims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.
18.5 Jei
kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta,
negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti
ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta,
negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks
galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar
neįgyvendinama.
18.6 Jeigu šiose Taisyklėse nėra nurodyta kitaip,
bet koks Pardavėjo vėlavimas pasinaudoti teise pagal šią Sutartį nereiškia
Pirkėjo atleidimo nuo įsipareigojimo vykdymo arba šios teisės atsisakymo, o
atskiras arba dalinis bet kurio įsipareigojimo įvykdymas arba atskiras arba
dalinis pasinaudojimas bet kuria teise nereiškia, kad šis įsipareigojimas
neturi būti vykdomas arba šia teise negali būti naudojamasi toliau.
18.7 Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp
šalių pagal šias Taisykles (įskaitant Sutarties sudarymo, galiojimo,
negaliojimo, įgyvendinimo ir nutraukimo klausimus) taikomi Lietuvos Respublikos
įstatymai ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
18.8 Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar
reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis Taisyklėmis, jų
pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatyta tvarka.
18.9 Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo
elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio
vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
18.10 Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25,
LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.